Filozofia

Każda historia ma swój początek…

Historia SYSKO SportMarketing rozpoczęła się w 2000 roku, a jej celem stało się wdrażanie Filozofii Pozytywnego Sportu.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą historią w telegraficznym skrócie.

1977-1999 ZANIM POWSTAŁO SYSKO

Michał Sieczko (ur. 9.12.1977), łodzianin, założyciel SYSKO, od dziecka kochał sport i  trenował trzy dyscypliny: piłkę nożną, koszykówkę i tenis.

Różne etapy edukacji przechodził w Finlandii i USA, w których był zawodnikiem futbolu amerykańskiego i tenisa.

Swoją karierę rozpoczynał jako radiowiec (Radio Manhattan, Radio Łódź, Radio Zet), a potem jako dziennikarz i prezenter telewizyjny w TVN.

1998 - ATLAS GŁÓWNYM SPONSOREM ŁKS

Michał Sieczko (ówczesny manager ŁKS -PTAK SA) pozyskuje dla klubu strategicznego sponsora, firmę ATLAS.

ŁKS z firmą ATLAS na koszulkach wygrywa Mistrzostwo Polski i awansuje do el. Ligi Mistrzów.

1999 - TRANSFERY PIŁKARSKIE

Transfery piłkarzy:

    • Rafał Niżnik ( z ŁKS do Broendby Kopenhaga)
    • Artur Wichniarek (z Widzewa do Arminii Bielefeld)
  • Tomasz Romaniuk (z Piotrkovii do Charleroi)

2000 - SYSKO WKRACZA NA RYNEK

Michał Sieczko otwiera SYSKO SportMarketing mającą w swojej misji filozofię pozytywnego sportu. Tak zaczyna się początek firmy.

OD 2000 - PROJEKTY SPONSORINGOWE

SYSKO SportMarketing zajęło się kreacją i kompleksową organizacją projektów sponsoringowych przy wykorzystaniu wielu dyscyplin sportowych:

    • Skoki narciarskie: Milka, Maxwell House, Kreisel, Indesit, Doskonałe Mleko, Gefco, Red Bull, Philipiak, SK Bank, Betsson.com, Blachy Pruszyński
    • Siatkówka: Kreisel, Radson, Blachy Pruszyński, Powerade
    • Siatkówka plażowa: LV, SK Bank
    • Boks – Roleski
    • Beach Soccer – Lech, Energa, Umbro, betsson.com, Top Secret, Zielona Budka, Indesit, Citibank,
  • Piłka nożna – Atlas, bet-at-home.com, Zina,
    Siatkonoga – Philipiak, LV Bet, betsson.com

OD 2000 - ORGANIZACJA IMPREZ

SYSKO SportMarketing organizuje imprezy, w tym sportowe, zarówno pod markami własnymi, jak i na zlecenie.

Mając do dyspozycji niezbędną infrastrukturę, zasoby ludzkie i doświadczenie w pracy przy największych wydarzeniach na świecie, SYSKO organizuje ponad 400 imprez o różnym charakterze: sportowym, firmowym, czy rozrywkowym.

2001 - PIERWSZA KAMPANIA TV ADAMA MAŁYSZA

SYSKO SportMarketing doprowadza do organizacji pierwszej telewizyjnej kampanii reklamowej z udziałem Adama Małysza dla marki Idea, należącej wówczas do PTK Centertel. W trzech odcinkach reklamy udział bierze Adam, jego żona Iza, a także córka Karolina.

OD 2002 - PRODUKCJA PREZENTACJI SPORTU

W roku 2002 Michał Sieczko opracował koncept produkcji prezentacji skoków narciarskich, który po raz pierwszy w historii tej dyscypliny zaprezentowano i zrealizowano w roku 2003 podczas Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.

Koncept produkcji prezentacji sportu opracowany przez SYSKO zrealizowaliśmy w wielu krajach, przy różnych dyscyplinach sportu.

2003 - 2010 BEACH SOCCER POLSKA

Michał Sieczko w imieniu SYSKO SportMarketing wprowadza do Polski Beach Soccer należący na świecie do Koch-Tavares, kreując do tego dedykowaną markę Beach Soccer Polska, jak i tworząc i zarządzając kompletnymi strukturami tej dyscypliny sportu.

W latach 2003-2010 SYSKO SportMarketing stworzyła i doprowadziła reprezentację Polski do trzeciego miejsca w Europie (2006) i udziału w Mistrzostwach Świata (2006). W Polsce zorganizowała największy europejski cykl imprez Beach Soccera (Lech Beach Soccer Tour, następnie Energa Beach Soccer Tour).

W tym czasie BSP wraz z lokalnymi promotorami wybudowali kilkanaście boisk do Beach Soccera, a udział w imprezach wzięło ponad 2000 zawodników reprezentujących niemal 100 klubów.

SYSKO pozyskało dla BSP ponad 30 sponsorów i partnerów, kreując i realizując wszystkie kampanie sponsoringowe. Polska reprezentacja pod egidą BSP rozegrała 88 meczów międzypaństwowych.

Beach Soccer został siłowo przejęty od BSP przez PZPN w roku 2009.

2003 - BUDOWA PIERWSZEGO W POLSCE BOISKA DO BEACH SOCCERA

W 2003 roku w Mstowie koło Chodcza w Polsce powstało pierwsze w Polsce boisko do Beach Soccera na licencji Beach Soccer Polska.

03.08.2003 - PIERWSZY W HISTORII MECZ REPREZENTACJI POLSKI W BEACH SOCCER

Pierwszy w historii mecz w Beach Soccer reprezentacja Polski rozegrała w Mstowie koło Chodcza. Rywalem była reprezentacja Norwegii.

Polacy zwyciężyli w dwumeczu 6:4 i 3:2.

Mecz odbył się na pierwszym w Polsce boisku wybudowanym na licencji Beach Soccer Polska.

OD 2003 - SIATKONOGA POLSKA - FOOTVOLLEY

SYSKO SportMarketing sprowadza do Polski brazylijski koncept sportowy Footvolley, tworząc do tego celu dedykowaną markę  „Siatkonoga Polska”.

W roku 2003 utworzona reprezentacja Polski uczestniczy w Mistrzostwach Świata w Atenach. Pierwsze Mistrzostwa Polski odbywają się w roku 2010, a pierwszy międzynarodowy turniej footvolleya SYSKO organizuje w roku 2012. W roku 2016 w Starych Jabłonkach zorganizowany zostaje pierwszy Puchar Świata w Footvolley.

SYSKO pozyskało dla Siatkonoga Polska sponsorów, realizując dla nich projekty sponsoringowe przy wykorzystaniu footvolleya. Polska reprezentacja footvolleya klasyfikowana jest w pierwszej dwudziestce na świecie.

2004 - BAUMGARTNER W ZAKOPANEM

SYSKO wraz z firmą Red Bull organizują w ramach oprawy PŚ Zakopane, ekstremalny skok Felixa Baumgartnera (ekstremalnego skoczka spadochronowego). Felix otworzył spadochron dopiero poniżej poziomu górnych trybun Wielkiej Krokwi.

To niecodzienne wydarzenie uważane jest za jeden z najbardziej niebezpiecznych, a przy okazji najbardziej widowiskowych elementów w historii oprawy imprez sportowych w Polsce i na świecie.

2004 - 2006 LECH BEACH SOCCER TOUR

Organizacja największego w historii cyklu imprez sportów plażowych w Polsce, którego tytularnym sponsorem była marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Studium przypadku – Leach Beach Soccer Tour

Mediarun: będzie się działo

2004-2005 INDESIT GŁÓWNYM SPONSOREM BEACH SOCCERA

W latach 2004-2005 Indesit był głównym sponsorem reprezentacji Polski w Beach Soccerze oraz cyklu Lech Beach Soccer Tour.

Indesit sponsorem polskiej reprezentacji piłki plażowej i partnerem Lech Beach Soccer Tour

2005 - STAROSTWO POWIATOWE W PODDĘBICACH PROMOTOREM BEACH SOCCER POLSKA

Starostwo powiatowe w Poddębicach zostało promotorem Beach Soccer Polska. Obszar działań obejmował: boisko, drużyny, turnieje, w tym Europejskiej Ligi.

OD 2005 - SIATKONOGA POLSKA - FUTNET

SYSKO SportMarketing sprowadza do Polski czeski koncept sportowy Futnet. Futnet trafia do struktur Siatkonoga Polska.

Od 2005 roku w Polsce organizowane są Mistrzostwa Polski, a utworzona reprezentacja Polski uczestniczy w Mistrzostwach Europy i świata, będąc wśród ośmiu najlepszych reprezentacji świata.

SYSKO pozyskała dla Siatkonoga Polska sponsorów, realizując dla nich projekty sponsoringowe przy wykorzystaniu futnetu.

2006 - PIERWSZE ZWYCIĘSTWO POLSKI W EUROPEJSKIEJ LIDZE BEACH SOCCERA

W 2006 roku w St. Poelten Polska odniosła pierwsze w historii zwycięstwo w turnieju Europejskiej Ligi Beach Soccera.

2006 - PIERWSZE W HISTORII BEACH SOCCERA ZWYCIĘSTWO POLSKI W GRUPIE A EBSL

W 2006 roku w Tignes Polska odniosła pierwsze w historii zwycięstwo w turnieju Grupy A, Europejskiej Ligi Beach Soccera.

2006 - NAJWIĘKSZE SUKCESY BEACH SOCCER POLSKA

W roku 2006 reprezentacja Polski zrobiła milowy krok w popularyzacji tego sportu. Wygrała turnieje Grupy B, a następnie Grupy A, Europejskiej Ligi Beach Soccera.

W finałach EBSL 2006 stanowiących eliminację do mistrzostw Świata FIFA Beach Soccer 2006, Polska zajęła 3. miejsce, zapewniając sobie historyczny awans na Mundial.

2006 - WYRÓŻNIENIE BSWW DLA BEACH SOCCER POLSKA

Beach Soccer Polska został wyróżniony przez BSWW (Beach Soccer Worldwide) za najlepiej zorganizowany turniej Euro Beach Soccer League w 2006 roku. Turniej ten odbył się w Poddębicach.

2007 - MISTRZOSTWA EUROPY W SIATKÓWCE KOBIET

SYSKO SportMarketing przygotowała koncept oraz zrealizowała akcję promocyjną miasta Łodzi podczas Mistrzostw Europy w siatkówce kobiet, które odbyły się w dniach 29-30 września w Luksemburgu.

Do realizacji projektu wykorzystano narzędzia event marketing i sport entertainment.

2008 - PIERWSZA TELEWIZJA IMPREZY SPORTOWEJ

Na potrzeby oprawy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem, po raz pierwszy w historii imprez sportowych w Polsce stworzono telewizję „SKOKI TV”, której aktywnymi uczestnikami byli widzowie zgromadzeni na skoczni.

Partnerem projektu była firma Betsson.com.

2008-2010 ENERGA GŁÓWNYM SPONSOREM BEACH SOCCERA

W latach 2008-2010 Energa był głównym sponsorem reprezentacji Polski w Beach Soccerze oraz sponsorem tytularnym cyklu Beach Soccer Tour.

2009 - INAUGURACJA PRZEDSZKOLIADA.PL

W roku 2009 SYSKO SportMarketing wprowadziła ogólnopolski system rozrywki ruchowej dla przedszkolaków – Przedszkoliada.pl.

2010 - ŁKS NOWA GENERACJA

SYSKO SportMarketing opracowała dla ŁKS PSS SA strategię marki i klubu ŁKS.

Strategia marki i klubu „ŁKS Nowa Generacja”, zawiera w sobie m.in strategię marketingową, sportową i organizacyjną Łódzkiego Klubu Sportowego SA.

SYSKO SportMarketing opracowala i wdrożyła m.in  programy i projekty marketingowe ŁKS Dla Szkół, ŁKS Fan Patrol, ŁKS TV, ŁKS OFI Sklep, ŁKS Business Club.

SYSKO opracowała i wdrożyła jednolitą identyfikację wizualną ŁKS, w tym jednolitą identyfikację wizualną drużyn ŁKS Łódź.

2011 - BENEFIS ADAMA MAŁYSZA

SYSKO SportMarketing miała przyjemność realizować oprawę artystyczną Benefisu Adama Małysza pt.: „Adam’s Bull’s Eye”. Impreza odbyła się 26 marca 2011 roku.

Było to pożegnanie największej gwiazdy naszych skoków narciarskich w historii.

Projekt realizowany wspólnie z firmą Red Bull oraz Telewizjią Polską.

2011 - MISTRZOSTWA ŚWIATA W FOOTVOLLEY DUBAJ

Siatkonoga Polska desygnowała reprezentację Polski w footvolley (siatkonoga plażowa) na Mistrzostwa Świata, które w dniach 27-29 października odbyły się w Dubaju.

Głównym sponsorem Polaków była marka Las Vegas Power Energy Drink.

2012 - INAUGURACJA PRZEDSZKOLIADA TOUR

Ogólnopolski cykl imprez sportowych dla przedszkolaków. Projekt stanowi element składowy ogólnopolskiego systemu rozrywki ruchowej dla przedszkolaków Przedszkoliada.pl.

2012 - MISTRZOSTWA ŚWIATA W FUTNET NYMBURK

Siatkonoga Polska desygnowała reprezentację Polski w futnet na Mistrzostwa Świata, które w dniach 7-9 grudnia odbyły się w Nymburku.

Głównym sponsorem Polaków była marka Las Vegas Power Energy Drink.

2012 - PUCHAR ŚWIATA PREDAZZO

W roku 2011, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Pucharu Świata w skokach narciarskich Predazzo 2012.

Była to próba generalna przez rozgrywanymi rok później mistrzostwami świata w narciarstwie klasycznym.

2013 - MISTRZOSTWA ŚWIATA FIEMME

Na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013.

2013 - MISTRZOSTWA ŚWIATA W SIATKÓWCE PLAŻOWEJ MAZURY

W roku 2013, na zlecenie organizatora Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej Mazury 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu mistrzostw świata.

100 tysięcy ludzi, przez cztery dni, uczestniczyło w największej w historii Polski plażowej imprezie sportowej. Program „Mazury Hej” obejmował stadion główny, stadion boczny i Fan Zone z pływającą sceną.

Wydarzenie to zostało uznane za najlepszą imprezę sportową w Polsce w roku 2013, w corocznym Plebiscycie Przeglądu Sportowego i Telewizji Polskiej.

2014 - IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI

W roku 2014, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014, opracowaliśmy strategię oprawy Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014.

Michał Sieczko był pierwszym w historii Polakiem prowadzącym imprezę rangi igrzysk olimpijskich.

2014 - MIASTO SPONSOREM REPREZENTACJI POLSKI

Miasto Bełchatów zostało w 2014 roku nie tylko miastem -gospodarzem mistrzostw Polski w futnet, ale także głównym sponsorem reprezentacji Polski w futnet podczas mistrzostw Europy w Brandys nad Łabą.

OD 2016 - GRUPA AZOTY PRZEDSZKOLIADA TOUR

Organizacja największego w Europie cyklu imprez sportowych dla przedszkolaków – Grupa Azoty Przedszkoliada Tour.

2016 - FITTYKID

Inauguracja platformy rozrywki ruchowej dla dzieci FittyKid.

2016 - INAUGURACJA АКТИВНЫЙ РЕБЁНОК

Inauguracja systemu rozrywki ruchowej dla przedszkolaków Активный Ребёнок (Aktivny Rebenok) na terenie Federacji Rosyjskiej.

2016 - PUCHAR ŚWIATA LAHTI

W roku 2016, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Lahti 2017, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Pucharu Świata w skokach narciarskich Lahti 2016.

Była to próba generalna przez rozgrywanymi rok później mistrzostwami świata w narciarstwie klasycznym.

2016 - LV BET FOOTVOLLEY WORLD TOUR STARE JABŁONKI

Organizacja imprezy rangi Pucharu Świata w Footvolley.

Współorganizatorem imprezy był uznany Promotor sportów plażowych – Hotel Anders****

Impreza była pierwszą imprezą sportową sponsorowaną przez LV Bet.

2016 - MISTRZOSTWA ŚWIATA W FUTNET BRNO

Siatkonoga Polska desygnowała reprezentację Polski w futnet na Mistrzostwa Świata, które w dniach 18-20 listopada odbyły się w Brnie.

Głównym sponsorem Polaków była marka FittyKid.

20.01.2017 - 15-LECIE KONCEPTU SYSKO W ZAKOPANEM

Podczas konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopane w 2017 roku obchodziliśmy rocznicę 15-lecia wprowadzenia konceptu SYSKO.

Głównym Partnerem Biało-Czerwonej Krainy Czarów była firma Blachy Pruszyński.

2017 - MISTRZOSTWA ŚWIATA LAHTI

Na zlecenie Komitetu Organizacyjnego opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Lahti 2017.

2017 - KLUBOWE MISTRZOSTWA ŚWIATA W SIATKÓWCE ŁÓDŹ

Po raz pierwszy w historii Klubowe Mistrzostwa Świata w siatkówce zostały zorganizowane w Polsce. Crowd Supporters zostali zaproszeni do produkcji wydarzenia w łódzkiej Atlas Arenie.

Michał ‘’Mikee’’ Sieczko oraz Dariusz ‘’Dj Ucho’’ Ślęzak, czyli Crowd Supporters wyprodukowali show w Łodzi, wspomagając się licencjonowanymi animatorami publiczności Akademii Crowd Supporters.

Podczas Klubowych Mistrzostw Świata w łódzkiej Atlas Arenie mieliśmy okazję między innymi usłyszeć na żywo największy przebój Crowd Supporters ‘’VQlturę’’, którym gościnnie słyszymy Kuba Koźba z zespołu Power of Trinity.

2018 - WORLD TOUR WARSAW W SIATKÓWCE PLAŻOWEJ

Na cyplu czerniakowskim w Warszawie odbyła się impreza World Tour Warsaw 2018 w siatkówce plażowej w ramach cyklu Pucharu Świata. Oprawą imprezy zajęli się Crowd Supporters, którzy do prowadzenia imprezy desygnowali DJ-a Karola, i Kamila Blodę z Akademii Crowd Supporters.

Impreza w ramach cyklu Pucharu Świata przez lata odbywała się w Starych Jabłonkach. W roku 2015 została przeniesiona do Olsztyna by w roku 2018 zawitać do stolicy.

Atmosfera na trybunach z pewnością wpłynęła na Piotra Kantora oraz Bartosza Łosiaka, którzy po raz pierwszy w historii wygrali Puchar Świata w siatkówce plażowej na polskiej ziemi.

2018 - SYSKO SPORTS FESTIVAL

W dniach 16-17 czerwca w Gliwicach-Brzezince po raz pierwszy w historii odbyła się impreza, na której miała miejsce prezentacja trzech dyscyplin sportu spopularyzowanych w Polsce przez Michała Sieczko, właściciela marki SYSKO.

Podczas Sysko Sports Festival doszło do prezentacji footvolley-a, futnetu i Beach Soccera czyli sportów stworzonych i spopularyzowanych przez SYSKO.

Główną atrakcją wydarzenia był międzypaństwowy mecz pokazowy footvolley-a z udziałem reprezentacji Polski i Holandii. Poza tym odbyły się XI Mistrzostwa Polski w Futnet z udziałem najlepszych polskich drużyn oraz X edycja Millenium Beach Soccer Cup.

Oprawę imprezy zapewniła Akademia Crowd Supporters, a dzieci miały możliwość skorzystania z Aktywnej Strefy Drużyny Kangura od Przedszkoliada.pl.

Impreza odbyła się pod Patronatem Honorowym Ministra Sportu i Turystyki, Witolda Bańki.

2019 - ORLEN PRZEDSZKOLIADA TOUR

Największy w Europie cykl imprez sportowych dla przedszkolaków pn. ORLEN Przedszkoliada Tour 2019 od PRZEDSZKOLIADA.PL obejmował 71 imprez w 45 lokalizacjach, w których udział wzięło niemal 15 000 Aktywnych Przedszkolaków. Akademia Crowd Supporters zrealizowała oprawę wybranych imprez w ramach cyklu.

Puchar Świata w skokach narciarskich Fiemme 2019

Crowd Supporters po sześciu latach przerwy w organizacji przez Włochów imprez skoków narciarskich, wrócili w Dolomity. CS przygotowali strategię produkcji prezentacji sportu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019. Impreza zakończyła się sukcesem, czego najlepszym dowodem jest uzyskanie przez Komitet Organizacyjny praw do organizacji Pucharu Świata w roku 2020.

Puchar Świata w skokach narciarskich Zakopane 2019

W roku 2002 Michał Sieczko opracował koncept produkcji prezentacji skoków narciarskich, który po raz pierwszy w historii tej dyscypliny sportu zaprezentowano i zrealizowano w roku 2003 podczas Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.

Biało-Czerwona Kraina Czarów (White and Red Wonderland), bo tak nazywają Crowd Supporters tę imprezę, to wydarzenie wielokrotnie wybierane najlepszą imprezą sportową w Polsce, największe wydarzenie zimowe w kraju nad Wisłą.

Crowd Supporters zaprezentowali swój najnowszy program, w tym najnowszą piosenkę „Król Życia’. Na scenie utwór wykonali LIVE w pełnym składzie (Mikee + DJ Ucho + LIMIC + Doris), a gościnnie na scenie bawiła się Królowa Życia (Dagmara Kaźmierska).

Muzycznymi gośćmi Crowd Supporters byli Baranovsky i Cleo.

Sponsorem oprawy imprezy i Crowd Supporters była firma Blachy Pruszyński.

https://www.facebook.com/CrowdSupporters/videos/277906179552339/

Mistrzostwa Europy w plażowej piłce ręcznej

Hotel Anders w Starych Jabłonkach słynie z organizacji plażowych imprez sportowych. W tym roku były to Mistrzostwa Europy w plażowej piłce ręcznej.

Za produkcję oprawy odpowiadali Crowd Supporters, a realizacją zajęli się licencjonowani spikerzy i animatorzy publiczności z Akademii Crowd Supporters.

PUCHAR ŚWIATA W SIATKÓWCE PLAŻOWEJ MALBORK 2019*

Crowd Supporters podjęli się produkcji debiutującego na światowej mapie sportowej – Pucharu Świata* w siatkówce plażowej w Malborku.

Niepowtarzalna lokalizacja imprezy (Zamek Królewski w Malborku) sprawiła, że występ Crowd Supporters w tym miejscu miał wyjątkowy charakter. Crowdzi zaprezentowali swój najnowszy program, uwzględniający live wykony swoich piosenek, a wspierali ich w realizacji oprawy licencjonowani spikerzy i animatorzy publiczności z Akademii Crowd Supporters.

ORLEN WARSAW MARATHON 2018-19

Największy polski maraton, do którego oprawę zrealizowała Akademia Crowd Supporters

Superpuchar Polski Lewiatan Mazovia Beach Ball Przysucha 2019

Podczas Superpucharu Polski Lewiatan Mazovia Beach Ball Przysucha 2019, kibice mogli bawić się w najlepsze z DJ-em Ucho (Crowd Supporters), Kamilem Blodą i DJ-em Karolem (obaj Akademia Crowd Supporters). Prawdziwą furorę zrobił Ciapa la galeina, czyli klasyk Crowd Supporters, którego historia sięga roku 2008, kiedy to po raz pierwszy został on zatańczony w Polsce i tym samym zapoczątkował kompletnie nowy styl oprawy imprez realizowany przez Crowd Supporters (Mikee & DJ Ucho).

Puchar świata w skokach narciarskich FIEMME 2020

Crowd Supporters po roku wrócili do Predazzo, aby w dniach 11-12 stycznia 2020 r. zorganizować produkcję Pucharu Świata w skokach narciarskich. We włoskim Val di Fiemme było biało-czerwono, a organizatorzy nie mogli się nadziwić fantastycznej polskiej publiczności, która tak licznie przybyła, aby dopingować naszych skoczków. Fanów w Predazzo rozgrzewali dobrze znani Crowd Supporters, czyli DJ Ucho oraz Mikee.

Puchar świata w skokach narciarskich ZAKOPANE 2020

Crowd Supporters powraca do Zakopanego w wielkim stylu. Duet Mikee & Dj Ucho ponownie porywa zakopiańską publiczność do fantastycznej zabawy, a prawdziwym hitem okazuje się utwór „Żyjmy Chwilą” – nowy kawałek CS, który po raz pierwszy na żywo został wykonany podczas weekendowych konkursów skoków narciarskich.

Nie zabrakło również wyjątkowych momentów. Przekazanie władzy w światowych skokach narciarskich było niewątpliwie najbardziej prestiżowym elementem programowym Biało-Czerwonej Krainy Czarów. Po 28 latach rządów w skokach narciarskich, Walter Hofer koronował na nowego „szefa” skoków narciarskich na świecie, Włocha Sandro Pertile. Całość w pięknej scenerii naszej krainy, w towarzystwie największych czarodziejów, tak ubóstwianych przez obu Gentlemanów, czyli polskich kibiców.

Podczas ceremonii Crowd Supporters wręczyło Walterowi ramę z grafiką, na której są zdjęcia polskich kibiców z Walterem – złożone w serce. Całość stylizowana została na okładkę płyty „The Wall” ukochanej grupy Waltera – Pink Floyd.
Dodatkiem do ramy z grafiką był vinylowy album The Wall.

Orlen Przedszkoliada Tour 2020

ORLEN PRZEDSZKOLIADA TOUR ponownie wyruszył w Polskę dając rozrywkę ruchową 12 000 Aktywnych Przedszkolaków, dopingowanych przez tysiące kibiców-rodziców. W ramach dziewiątej edycji największego w Europie cyklu imprez sportowych dla Przedszkolaków odbyło się 56 imprez w 35 lokalizacjach. Cykl rozpoczął się sześcioma imprezami w Szczecinie w hali NETTO ARENA 11 stycznia 2020 r., a zakończył 10 marca w Dąbrowie Górniczej. Całość zrelacjonowali Partnerzy Medialni imprez oraz nasze kanały komunikacji www.przedszkoliada.pl i nasz profil na Facebooku. O odpowiednią atmosferę i doping na pełnych obrotach, ponownie zadbała Akademia Crowd Supporters.

Partner Tytularny – PKN ORLEN

Patronat Honorowy – Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, Pan Andrzej Duda

Partnerzy Wspierający – Play Doh, Tarczyński, ASTRA, Stora Enso, Visolvit, FittyKid.

Partner Medialny – Polskie Radio Dzieciom.

FITTYKID - Platforma familijnej rozrywki ruchowej

Po osiągnięciu ponad 1 000 000 wyświetleń w serwisie YouTube, SYSKO stworzyła platformę familijnej rozrywki ruchowej FittyKid, dostępną pod adresem www.fittykid.com. Jej celem jest zapewnienie dzieciom i całym rodzinom możliwości zabawy poprzez ruch przed ekranem telewizora, komputera czy tabletu. Na www.fittykid.com dostępne są serie rozrywki ruchowej, które gwarantują aktywną formę spędzenia czasu w domu przez dzieci i familie.