Każda historia ma swój początek…
Historia SYSKO SportMarketing rozpoczęła się w 2000 roku, a jej celem stało się wdrażanie Filozofii Pozytywnego Sportu.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą historią w telegraficznym skrócie.
Każda historia ma swój początek…
Historia SYSKO SportMarketing rozpoczęła się w 2000 roku, a jej celem stało się wdrażanie Filozofii Pozytywnego Sportu.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą historią w telegraficznym skrócie.
Michał Sieczko (ur. 9.12.1977), łodzianin, założyciel SYSKO, od dziecka kochał sport i trenował trzy dyscypliny: piłkę nożną, koszykówkę i tenis.
Różne etapy edukacji przechodził w Finlandii i USA, w których był zawodnikiem futbolu amerykańskiego i tenisa.
Swoją karierę rozpoczynał jako radiowiec (Radio Manhattan, Radio Łódź, Radio Zet), a potem jako dziennikarz i prezenter telewizyjny w TVN.
Michał Sieczko (ówczesny manager ŁKS -PTAK SA) pozyskuje dla klubu strategicznego sponsora, firmę ATLAS.
ŁKS z firmą ATLAS na koszulkach wygrywa Mistrzostwo Polski i awansuje do el. Ligi Mistrzów.
Transfery piłkarzy:
Michał Sieczko otwiera SYSKO SportMarketing mającą w swojej misji filozofię pozytywnego sportu. Tak zaczyna się początek firmy.
SYSKO SportMarketing zajęło się kreacją i kompleksową organizacją projektów sponsoringowych przy wykorzystaniu wielu dyscyplin sportowych:
SYSKO SportMarketing organizuje imprezy, w tym sportowe, zarówno pod markami własnymi, jak i na zlecenie.
Mając do dyspozycji niezbędną infrastrukturę, zasoby ludzkie i doświadczenie w pracy przy największych wydarzeniach na świecie, SYSKO organizuje ponad 400 imprez o różnym charakterze: sportowym, firmowym, czy rozrywkowym.
SYSKO SportMarketing doprowadza do organizacji pierwszej telewizyjnej kampanii reklamowej z udziałem Adama Małysza dla marki Idea, należącej wówczas do PTK Centertel. W trzech odcinkach reklamy udział bierze Adam, jego żona Iza, a także córka Karolina.
W roku 2002 Michał Sieczko opracował koncept produkcji prezentacji skoków narciarskich, który po raz pierwszy w historii tej dyscypliny zaprezentowano i zrealizowano w roku 2003 podczas Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.
Koncept produkcji prezentacji sportu opracowany przez SYSKO zrealizowaliśmy w wielu krajach, przy różnych dyscyplinach sportu.
Michał Sieczko w imieniu SYSKO SportMarketing wprowadza do Polski Beach Soccer należący na świecie do Koch-Tavares, kreując do tego dedykowaną markę Beach Soccer Polska, jak i tworząc i zarządzając kompletnymi strukturami tej dyscypliny sportu.
W latach 2003-2010 SYSKO SportMarketing stworzyła i doprowadziła reprezentację Polski do trzeciego miejsca w Europie (2006) i udziału w Mistrzostwach Świata (2006). W Polsce zorganizowała największy europejski cykl imprez Beach Soccera (Lech Beach Soccer Tour, następnie Energa Beach Soccer Tour).
W tym czasie BSP wraz z lokalnymi promotorami wybudowali kilkanaście boisk do Beach Soccera, a udział w imprezach wzięło ponad 2000 zawodników reprezentujących niemal 100 klubów.
SYSKO pozyskało dla BSP ponad 30 sponsorów i partnerów, kreując i realizując wszystkie kampanie sponsoringowe. Polska reprezentacja pod egidą BSP rozegrała 88 meczów międzypaństwowych.
Beach Soccer został siłowo przejęty od BSP przez PZPN w roku 2009.
Pierwszy w historii mecz w Beach Soccer reprezentacja Polski rozegrała w Mstowie koło Chodcza. Rywalem była reprezentacja Norwegii.
Polacy zwyciężyli w dwumeczu 6:4 i 3:2.
Mecz odbył się na pierwszym w Polsce boisku wybudowanym na licencji Beach Soccer Polska.
SYSKO SportMarketing sprowadza do Polski brazylijski koncept sportowy Footvolley, tworząc do tego celu dedykowaną markę „Siatkonoga Polska”.
W roku 2003 utworzona reprezentacja Polski uczestniczy w Mistrzostwach Świata w Atenach. Pierwsze Mistrzostwa Polski odbywają się w roku 2010, a pierwszy międzynarodowy turniej footvolleya SYSKO organizuje w roku 2012. W roku 2016 w Starych Jabłonkach zorganizowany zostaje pierwszy Puchar Świata w Footvolley.
SYSKO pozyskało dla Siatkonoga Polska sponsorów, realizując dla nich projekty sponsoringowe przy wykorzystaniu footvolleya. Polska reprezentacja footvolleya klasyfikowana jest w pierwszej dwudziestce na świecie.
SYSKO wraz z firmą Red Bull organizują w ramach oprawy PŚ Zakopane, ekstremalny skok Felixa Baumgartnera (ekstremalnego skoczka spadochronowego). Felix otworzył spadochron dopiero poniżej poziomu górnych trybun Wielkiej Krokwi.
To niecodzienne wydarzenie uważane jest za jeden z najbardziej niebezpiecznych, a przy okazji najbardziej widowiskowych elementów w historii oprawy imprez sportowych w Polsce i na świecie.
Organizacja największego w historii cyklu imprez sportów plażowych w Polsce, którego tytularnym sponsorem była marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
Indesit sponsorem polskiej reprezentacji piłki plażowej i partnerem Lech Beach Soccer Tour
Starostwo powiatowe w Poddębicach zostało promotorem Beach Soccer Polska. Obszar działań obejmował: boisko, drużyny, turnieje, w tym Europejskiej Ligi.
SYSKO SportMarketing sprowadza do Polski czeski koncept sportowy Futnet. Futnet trafia do struktur Siatkonoga Polska.
Od 2005 roku w Polsce organizowane są Mistrzostwa Polski, a utworzona reprezentacja Polski uczestniczy w Mistrzostwach Europy i świata, będąc wśród ośmiu najlepszych reprezentacji świata.
SYSKO pozyskała dla Siatkonoga Polska sponsorów, realizując dla nich projekty sponsoringowe przy wykorzystaniu futnetu.
W 2006 roku w St. Poelten Polska odniosła pierwsze w historii zwycięstwo w turnieju Europejskiej Ligi Beach Soccera.
W 2006 roku w Tignes Polska odniosła pierwsze w historii zwycięstwo w turnieju Grupy A, Europejskiej Ligi Beach Soccera.
W roku 2006 reprezentacja Polski zrobiła milowy krok w popularyzacji tego sportu. Wygrała turnieje Grupy B, a następnie Grupy A, Europejskiej Ligi Beach Soccera.
W finałach EBSL 2006 stanowiących eliminację do mistrzostw Świata FIFA Beach Soccer 2006, Polska zajęła 3. miejsce, zapewniając sobie historyczny awans na Mundial.
Beach Soccer Polska został wyróżniony przez BSWW (Beach Soccer Worldwide) za najlepiej zorganizowany turniej Euro Beach Soccer League w 2006 roku. Turniej ten odbył się w Poddębicach.
SYSKO SportMarketing przygotowała koncept oraz zrealizowała akcję promocyjną miasta Łodzi podczas Mistrzostw Europy w siatkówce kobiet, które odbyły się w dniach 29-30 września w Luksemburgu.
Do realizacji projektu wykorzystano narzędzia event marketing i sport entertainment.
Na potrzeby oprawy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem, po raz pierwszy w historii imprez sportowych w Polsce stworzono telewizję „SKOKI TV”, której aktywnymi uczestnikami byli widzowie zgromadzeni na skoczni.
Partnerem projektu była firma Betsson.com.
W latach 2008-2010 Energa był głównym sponsorem reprezentacji Polski w Beach Soccerze oraz sponsorem tytularnym cyklu Beach Soccer Tour.
W roku 2009 SYSKO SportMarketing wprowadziła ogólnopolski system rozrywki ruchowej dla przedszkolaków – Przedszkoliada.pl.
SYSKO SportMarketing opracowała dla ŁKS PSS SA strategię marki i klubu ŁKS.
Strategia marki i klubu „ŁKS Nowa Generacja”, zawiera w sobie m.in strategię marketingową, sportową i organizacyjną Łódzkiego Klubu Sportowego SA.
SYSKO SportMarketing opracowala i wdrożyła m.in programy i projekty marketingowe ŁKS Dla Szkół, ŁKS Fan Patrol, ŁKS TV, ŁKS OFI Sklep, ŁKS Business Club.
SYSKO opracowała i wdrożyła jednolitą identyfikację wizualną ŁKS, w tym jednolitą identyfikację wizualną drużyn ŁKS Łódź.
Było to pożegnanie największej gwiazdy naszych skoków narciarskich w historii.
Projekt realizowany wspólnie z firmą Red Bull oraz Telewizjią Polską.
Siatkonoga Polska desygnowała reprezentację Polski w footvolley (siatkonoga plażowa) na Mistrzostwa Świata, które w dniach 27-29 października odbyły się w Dubaju.
Głównym sponsorem Polaków była marka Las Vegas Power Energy Drink.
Ogólnopolski cykl imprez sportowych dla przedszkolaków. Projekt stanowi element składowy ogólnopolskiego systemu rozrywki ruchowej dla przedszkolaków Przedszkoliada.pl.
Siatkonoga Polska desygnowała reprezentację Polski w futnet na Mistrzostwa Świata, które w dniach 7-9 grudnia odbyły się w Nymburku.
Głównym sponsorem Polaków była marka Las Vegas Power Energy Drink.
W roku 2011, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Pucharu Świata w skokach narciarskich Predazzo 2012.
Była to próba generalna przez rozgrywanymi rok później mistrzostwami świata w narciarstwie klasycznym.
Na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013.
W roku 2013, na zlecenie organizatora Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej Mazury 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu mistrzostw świata.
100 tysięcy ludzi, przez cztery dni, uczestniczyło w największej w historii Polski plażowej imprezie sportowej. Program „Mazury Hej” obejmował stadion główny, stadion boczny i Fan Zone z pływającą sceną.
Wydarzenie to zostało uznane za najlepszą imprezę sportową w Polsce w roku 2013, w corocznym Plebiscycie Przeglądu Sportowego i Telewizji Polskiej.
W roku 2014, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014, opracowaliśmy strategię oprawy Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014.
Michał Sieczko był pierwszym w historii Polakiem prowadzącym imprezę rangi igrzysk olimpijskich.
Miasto Bełchatów zostało w 2014 roku nie tylko miastem -gospodarzem mistrzostw Polski w futnet, ale także głównym sponsorem reprezentacji Polski w futnet podczas mistrzostw Europy w Brandys nad Łabą.
Organizacja największego w Europie cyklu imprez sportowych dla przedszkolaków – Grupa Azoty Przedszkoliada Tour.
Inauguracja platformy rozrywki ruchowej dla dzieci FittyKid.
Inauguracja systemu rozrywki ruchowej dla przedszkolaków Активный Ребёнок (Aktivny Rebenok) na terenie Federacji Rosyjskiej.
W roku 2016, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Lahti 2017, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Pucharu Świata w skokach narciarskich Lahti 2016.
Była to próba generalna przez rozgrywanymi rok później mistrzostwami świata w narciarstwie klasycznym.
Organizacja imprezy rangi Pucharu Świata w Footvolley.
Współorganizatorem imprezy był uznany Promotor sportów plażowych – Hotel Anders****
Impreza była pierwszą imprezą sportową sponsorowaną przez LV Bet.
Siatkonoga Polska desygnowała reprezentację Polski w futnet na Mistrzostwa Świata, które w dniach 18-20 listopada odbyły się w Brnie.
Głównym sponsorem Polaków była marka FittyKid.
Podczas konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopane w 2017 roku obchodziliśmy rocznicę 15-lecia wprowadzenia konceptu SYSKO.
Głównym Partnerem Biało-Czerwonej Krainy Czarów była firma Blachy Pruszyński.
Na zlecenie Komitetu Organizacyjnego opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Lahti 2017.
Michał ‘’Mikee’’ Sieczko oraz Dariusz ‘’Dj Ucho’’ Ślęzak, czyli Crowd Supporters wyprodukowali show w Łodzi, wspomagając się licencjonowanymi animatorami publiczności Akademii Crowd Supporters.
Podczas Klubowych Mistrzostw Świata w łódzkiej Atlas Arenie mieliśmy okazję między innymi usłyszeć na żywo największy przebój Crowd Supporters ‘’VQlturę’’, którym gościnnie słyszymy Kuba Koźba z zespołu Power of Trinity.
Na cyplu czerniakowskim w Warszawie odbyła się impreza World Tour Warsaw 2018 w siatkówce plażowej w ramach cyklu Pucharu Świata. Oprawą imprezy zajęli się Crowd Supporters, którzy do prowadzenia imprezy desygnowali DJ-a Karola, i Kamila Blodę z Akademii Crowd Supporters.
Impreza w ramach cyklu Pucharu Świata przez lata odbywała się w Starych Jabłonkach. W roku 2015 została przeniesiona do Olsztyna by w roku 2018 zawitać do stolicy.
Atmosfera na trybunach z pewnością wpłynęła na Piotra Kantora oraz Bartosza Łosiaka, którzy po raz pierwszy w historii wygrali Puchar Świata w siatkówce plażowej na polskiej ziemi.
Podczas Sysko Sports Festival doszło do prezentacji footvolley-a, futnetu i Beach Soccera czyli sportów stworzonych i spopularyzowanych przez SYSKO.
Główną atrakcją wydarzenia był międzypaństwowy mecz pokazowy footvolley-a z udziałem reprezentacji Polski i Holandii. Poza tym odbyły się XI Mistrzostwa Polski w Futnet z udziałem najlepszych polskich drużyn oraz X edycja Millenium Beach Soccer Cup.
Oprawę imprezy zapewniła Akademia Crowd Supporters, a dzieci miały możliwość skorzystania z Aktywnej Strefy Drużyny Kangura od Przedszkoliada.pl.
Impreza odbyła się pod Patronatem Honorowym Ministra Sportu i Turystyki, Witolda Bańki.
Biało-Czerwona Kraina Czarów (White and Red Wonderland), bo tak nazywają Crowd Supporters tę imprezę, to wydarzenie wielokrotnie wybierane najlepszą imprezą sportową w Polsce, największe wydarzenie zimowe w kraju nad Wisłą.
Crowd Supporters zaprezentowali swój najnowszy program, w tym najnowszą piosenkę „Król Życia’. Na scenie utwór wykonali LIVE w pełnym składzie (Mikee + DJ Ucho + LIMIC + Doris), a gościnnie na scenie bawiła się Królowa Życia (Dagmara Kaźmierska).
Muzycznymi gośćmi Crowd Supporters byli Baranovsky i Cleo.
Sponsorem oprawy imprezy i Crowd Supporters była firma Blachy Pruszyński.
https://www.facebook.com/CrowdSupporters/videos/277906179552339/
Za produkcję oprawy odpowiadali Crowd Supporters, a realizacją zajęli się licencjonowani spikerzy i animatorzy publiczności z Akademii Crowd Supporters.
Niepowtarzalna lokalizacja imprezy (Zamek Królewski w Malborku) sprawiła, że występ Crowd Supporters w tym miejscu miał wyjątkowy charakter. Crowdzi zaprezentowali swój najnowszy program, uwzględniający live wykony swoich piosenek, a wspierali ich w realizacji oprawy licencjonowani spikerzy i animatorzy publiczności z Akademii Crowd Supporters.
Nie zabrakło również wyjątkowych momentów. Przekazanie władzy w światowych skokach narciarskich było niewątpliwie najbardziej prestiżowym elementem programowym Biało-Czerwonej Krainy Czarów. Po 28 latach rządów w skokach narciarskich, Walter Hofer koronował na nowego „szefa” skoków narciarskich na świecie, Włocha Sandro Pertile. Całość w pięknej scenerii naszej krainy, w towarzystwie największych czarodziejów, tak ubóstwianych przez obu Gentlemanów, czyli polskich kibiców.
Podczas ceremonii Crowd Supporters wręczyło Walterowi ramę z grafiką, na której są zdjęcia polskich kibiców z Walterem – złożone w serce. Całość stylizowana została na okładkę płyty „The Wall” ukochanej grupy Waltera – Pink Floyd.
Dodatkiem do ramy z grafiką był vinylowy album The Wall.
Partner Tytularny – PKN ORLEN
Patronat Honorowy – Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, Pan Andrzej Duda
Partnerzy Wspierający – Play Doh, Tarczyński, ASTRA, Stora Enso, Visolvit, FittyKid.
Partner Medialny – Polskie Radio Dzieciom.