SYSKO SportMarketing może poszczycić się sprowadzeniem do Polski i kompleksowym zarządzaniem sportem od 2003 roku. Sprowadziliśmy do Polski trzy dyscypliny sportu: Beach Soccer, Footvolley i Futnet, tworząc do celu ich popularyzacji dwie marki: Beach Soccer Polska i Siatkonoga Polska.
Aktualnie w naszym portfolio znajdują się dwie dyscypliny sportu: czeski Futnet i brazylijski Footvolley. Beach Soccer został w roku 2009 siłowo przejęty przez PZPN.
Zarządzanie sportem, to bez wątpienia najwyższy poziom działania w sporcie, w tym także w marketingu sportowym.
Kreacja sportu i wokół niego, organizacja i szkolenie struktur czy reprezentacji Polski, organizacja i proces licencjonowania imprez, produkcja prezentacji wydarzeń sportowych, psychologia, marketing, komunikacja – to tylko niektóre z obszarów, za które odpowiada krajowy Promotor sportu. Niezwykle ważnym obszarem zarządzania w sportach wchodzących na rynku jest przedsiębiorczość w sporcie.
Dzięki tworzeniu sportu w Polsce i jego kompleksowym zarządzaniem od roku 2003, posiadamy ogromne doświadczenie, którym dzielimy się poprzez współpracę z zewnętrznymi podmiotami funkcjonującymi lub zamierzającym funkcjonować w sporcie na różnych polach.