Każda historia ma swój początek…
Historia SYSKO SportMarketing rozpoczęła się w 2000 roku, a jej celem stało się wdrażanie Filozofii Pozytywnego Sportu.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą historią w telegraficznym skrócie.
1977-1999 ZANIM POWSTAŁO SYSKO
Michał Sieczko (ur. 9.12.1977), łodzianin, założyciel SYSKO, od dziecka kochał sport i trenował trzy dyscypliny: piłkę nożną, koszykówkę i tenis.
Różne etapy edukacji przechodził w Finlandii i USA, w których był zawodnikiem futbolu amerykańskiego i tenisa.
Swoją karierę rozpoczynał jako radiowiec (Radio Manhattan, Radio Łódź, Radio Zet), a potem jako dziennikarz i prezenter telewizyjny w TVN.
1998 - ATLAS GŁÓWNYM SPONSOREM ŁKS
Michał Sieczko (ówczesny manager ŁKS -PTAK SA) pozyskuje dla klubu strategicznego sponsora, firmę ATLAS.
ŁKS z firmą ATLAS na koszulkach wygrywa Mistrzostwo Polski i awansuje do el. Ligi Mistrzów.
1999 - TRANSFERY PIŁKARSKIE
Transfery piłkarzy:
-
- Rafał Niżnik ( z ŁKS do Broendby Kopenhaga)
-
- Artur Wichniarek (z Widzewa do Arminii Bielefeld)
- Tomasz Romaniuk (z Piotrkovii do Charleroi)
2000 - SYSKO WKRACZA NA RYNEK
Michał Sieczko otwiera SYSKO SportMarketing mającą w swojej misji filozofię pozytywnego sportu. Tak zaczyna się początek firmy.
OD 2000 - PROJEKTY SPONSORINGOWE
SYSKO SportMarketing zajęło się kreacją i kompleksową organizacją projektów sponsoringowych przy wykorzystaniu wielu dyscyplin sportowych:
-
- Skoki narciarskie: Milka, Maxwell House, Kreisel, Indesit, Doskonałe Mleko, Gefco, Red Bull, Philipiak, SK Bank, Betsson.com, Blachy Pruszyński
-
- Siatkówka: Kreisel, Radson, Blachy Pruszyński, Powerade
-
- Siatkówka plażowa: LV, SK Bank
-
- Boks – Roleski
-
- Beach Soccer – Lech, Energa, Umbro, betsson.com, Top Secret, Zielona Budka, Indesit, Citibank,
- Piłka nożna – Atlas, bet-at-home.com, Zina,
Siatkonoga – Philipiak, LV Bet, betsson.com
OD 2000 - ORGANIZACJA IMPREZ
SYSKO SportMarketing organizuje imprezy, w tym sportowe, zarówno pod markami własnymi, jak i na zlecenie.
Mając do dyspozycji niezbędną infrastrukturę, zasoby ludzkie i doświadczenie w pracy przy największych wydarzeniach na świecie, SYSKO organizuje ponad 400 imprez o różnym charakterze: sportowym, firmowym, czy rozrywkowym.
2001 - PIERWSZA KAMPANIA TV ADAMA MAŁYSZA
SYSKO SportMarketing doprowadza do organizacji pierwszej telewizyjnej kampanii reklamowej z udziałem Adama Małysza dla marki Idea, należącej wówczas do PTK Centertel. W trzech odcinkach reklamy udział bierze Adam, jego żona Iza, a także córka Karolina.
OD 2002 - PRODUKCJA PREZENTACJI SPORTU
W roku 2002 Michał Sieczko opracował koncept produkcji prezentacji skoków narciarskich, który po raz pierwszy w historii tej dyscypliny zaprezentowano i zrealizowano w roku 2003 podczas Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.
Koncept produkcji prezentacji sportu opracowany przez SYSKO zrealizowaliśmy w wielu krajach, przy różnych dyscyplinach sportu.
2003 - 2010 BEACH SOCCER POLSKA
Michał Sieczko w imieniu SYSKO SportMarketing wprowadza do Polski Beach Soccer należący na świecie do Koch-Tavares, kreując do tego dedykowaną markę Beach Soccer Polska, jak i tworząc i zarządzając kompletnymi strukturami tej dyscypliny sportu.
W latach 2003-2010 SYSKO SportMarketing stworzyła i doprowadziła reprezentację Polski do trzeciego miejsca w Europie (2006) i udziału w Mistrzostwach Świata (2006). W Polsce zorganizowała największy europejski cykl imprez Beach Soccera (Lech Beach Soccer Tour, następnie Energa Beach Soccer Tour).
W tym czasie BSP wraz z lokalnymi promotorami wybudowali kilkanaście boisk do Beach Soccera, a udział w imprezach wzięło ponad 2000 zawodników reprezentujących niemal 100 klubów.
SYSKO pozyskało dla BSP ponad 30 sponsorów i partnerów, kreując i realizując wszystkie kampanie sponsoringowe. Polska reprezentacja pod egidą BSP rozegrała 88 meczów międzypaństwowych.
Beach Soccer został siłowo przejęty od BSP przez PZPN w roku 2009.
2003 - BUDOWA PIERWSZEGO W POLSCE BOISKA DO BEACH SOCCERA
03.08.2003 - PIERWSZY W HISTORII MECZ REPREZENTACJI POLSKI W BEACH SOCCER
Pierwszy w historii mecz w Beach Soccer reprezentacja Polski rozegrała w Mstowie koło Chodcza. Rywalem była reprezentacja Norwegii.
Polacy zwyciężyli w dwumeczu 6:4 i 3:2.
Mecz odbył się na pierwszym w Polsce boisku wybudowanym na licencji Beach Soccer Polska.
OD 2003 - SIATKONOGA POLSKA - FOOTVOLLEY
SYSKO SportMarketing sprowadza do Polski brazylijski koncept sportowy Footvolley, tworząc do tego celu dedykowaną markę „Siatkonoga Polska”.
W roku 2003 utworzona reprezentacja Polski uczestniczy w Mistrzostwach Świata w Atenach. Pierwsze Mistrzostwa Polski odbywają się w roku 2010, a pierwszy międzynarodowy turniej footvolleya SYSKO organizuje w roku 2012. W roku 2016 w Starych Jabłonkach zorganizowany zostaje pierwszy Puchar Świata w Footvolley.
SYSKO pozyskało dla Siatkonoga Polska sponsorów, realizując dla nich projekty sponsoringowe przy wykorzystaniu footvolleya. Polska reprezentacja footvolleya klasyfikowana jest w pierwszej dwudziestce na świecie.
2004 - BAUMGARTNER W ZAKOPANEM
SYSKO wraz z firmą Red Bull organizują w ramach oprawy PŚ Zakopane, ekstremalny skok Felixa Baumgartnera (ekstremalnego skoczka spadochronowego). Felix otworzył spadochron dopiero poniżej poziomu górnych trybun Wielkiej Krokwi.
To niecodzienne wydarzenie uważane jest za jeden z najbardziej niebezpiecznych, a przy okazji najbardziej widowiskowych elementów w historii oprawy imprez sportowych w Polsce i na świecie.
2004 - 2006 LECH BEACH SOCCER TOUR
Organizacja największego w historii cyklu imprez sportów plażowych w Polsce, którego tytularnym sponsorem była marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
2004-2005 INDESIT GŁÓWNYM SPONSOREM BEACH SOCCERA
Indesit sponsorem polskiej reprezentacji piłki plażowej i partnerem Lech Beach Soccer Tour
2005 - STAROSTWO POWIATOWE W PODDĘBICACH PROMOTOREM BEACH SOCCER POLSKA
Starostwo powiatowe w Poddębicach zostało promotorem Beach Soccer Polska. Obszar działań obejmował: boisko, drużyny, turnieje, w tym Europejskiej Ligi.
OD 2005 - SIATKONOGA POLSKA - FUTNET
SYSKO SportMarketing sprowadza do Polski czeski koncept sportowy Futnet. Futnet trafia do struktur Siatkonoga Polska.
Od 2005 roku w Polsce organizowane są Mistrzostwa Polski, a utworzona reprezentacja Polski uczestniczy w Mistrzostwach Europy i świata, będąc wśród ośmiu najlepszych reprezentacji świata.
SYSKO pozyskała dla Siatkonoga Polska sponsorów, realizując dla nich projekty sponsoringowe przy wykorzystaniu futnetu.
2006 - PIERWSZE ZWYCIĘSTWO POLSKI W EUROPEJSKIEJ LIDZE BEACH SOCCERA
W 2006 roku w St. Poelten Polska odniosła pierwsze w historii zwycięstwo w turnieju Europejskiej Ligi Beach Soccera.
2006 - PIERWSZE W HISTORII BEACH SOCCERA ZWYCIĘSTWO POLSKI W GRUPIE A EBSL
W 2006 roku w Tignes Polska odniosła pierwsze w historii zwycięstwo w turnieju Grupy A, Europejskiej Ligi Beach Soccera.
2006 - NAJWIĘKSZE SUKCESY BEACH SOCCER POLSKA
W roku 2006 reprezentacja Polski zrobiła milowy krok w popularyzacji tego sportu. Wygrała turnieje Grupy B, a następnie Grupy A, Europejskiej Ligi Beach Soccera.
W finałach EBSL 2006 stanowiących eliminację do mistrzostw Świata FIFA Beach Soccer 2006, Polska zajęła 3. miejsce, zapewniając sobie historyczny awans na Mundial.
2006 - WYRÓŻNIENIE BSWW DLA BEACH SOCCER POLSKA
Beach Soccer Polska został wyróżniony przez BSWW (Beach Soccer Worldwide) za najlepiej zorganizowany turniej Euro Beach Soccer League w 2006 roku. Turniej ten odbył się w Poddębicach.
2007 - MISTRZOSTWA EUROPY W SIATKÓWCE KOBIET
SYSKO SportMarketing przygotowała koncept oraz zrealizowała akcję promocyjną miasta Łodzi podczas Mistrzostw Europy w siatkówce kobiet, które odbyły się w dniach 29-30 września w Luksemburgu.
Do realizacji projektu wykorzystano narzędzia event marketing i sport entertainment.
2008 - PIERWSZA TELEWIZJA IMPREZY SPORTOWEJ
Na potrzeby oprawy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem, po raz pierwszy w historii imprez sportowych w Polsce stworzono telewizję „SKOKI TV”, której aktywnymi uczestnikami byli widzowie zgromadzeni na skoczni.
Partnerem projektu była firma Betsson.com.
2008-2010 ENERGA GŁÓWNYM SPONSOREM BEACH SOCCERA
W latach 2008-2010 Energa był głównym sponsorem reprezentacji Polski w Beach Soccerze oraz sponsorem tytularnym cyklu Beach Soccer Tour.
2009 - INAUGURACJA PRZEDSZKOLIADA.PL
W roku 2009 SYSKO SportMarketing wprowadziła ogólnopolski system rozrywki ruchowej dla przedszkolaków – Przedszkoliada.pl.
2010 - ŁKS NOWA GENERACJA
SYSKO SportMarketing opracowała dla ŁKS PSS SA strategię marki i klubu ŁKS.
Strategia marki i klubu „ŁKS Nowa Generacja”, zawiera w sobie m.in strategię marketingową, sportową i organizacyjną Łódzkiego Klubu Sportowego SA.
SYSKO SportMarketing opracowala i wdrożyła m.in programy i projekty marketingowe ŁKS Dla Szkół, ŁKS Fan Patrol, ŁKS TV, ŁKS OFI Sklep, ŁKS Business Club.
SYSKO opracowała i wdrożyła jednolitą identyfikację wizualną ŁKS, w tym jednolitą identyfikację wizualną drużyn ŁKS Łódź.
2011 - BENEFIS ADAMA MAŁYSZA
Było to pożegnanie największej gwiazdy naszych skoków narciarskich w historii.
Projekt realizowany wspólnie z firmą Red Bull oraz Telewizjią Polską.
2011 - MISTRZOSTWA ŚWIATA W FOOTVOLLEY DUBAJ
Siatkonoga Polska desygnowała reprezentację Polski w footvolley (siatkonoga plażowa) na Mistrzostwa Świata, które w dniach 27-29 października odbyły się w Dubaju.
Głównym sponsorem Polaków była marka Las Vegas Power Energy Drink.
2012 - INAUGURACJA PRZEDSZKOLIADA TOUR
Ogólnopolski cykl imprez sportowych dla przedszkolaków. Projekt stanowi element składowy ogólnopolskiego systemu rozrywki ruchowej dla przedszkolaków Przedszkoliada.pl.
2012 - MISTRZOSTWA ŚWIATA W FUTNET NYMBURK
Siatkonoga Polska desygnowała reprezentację Polski w futnet na Mistrzostwa Świata, które w dniach 7-9 grudnia odbyły się w Nymburku.
Głównym sponsorem Polaków była marka Las Vegas Power Energy Drink.
2012 - PUCHAR ŚWIATA PREDAZZO
W roku 2011, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Pucharu Świata w skokach narciarskich Predazzo 2012.
Była to próba generalna przez rozgrywanymi rok później mistrzostwami świata w narciarstwie klasycznym.
2013 - MISTRZOSTWA ŚWIATA FIEMME
Na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013.
2013 - MISTRZOSTWA ŚWIATA W SIATKÓWCE PLAŻOWEJ MAZURY
W roku 2013, na zlecenie organizatora Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej Mazury 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu mistrzostw świata.
100 tysięcy ludzi, przez cztery dni, uczestniczyło w największej w historii Polski plażowej imprezie sportowej. Program „Mazury Hej” obejmował stadion główny, stadion boczny i Fan Zone z pływającą sceną.
Wydarzenie to zostało uznane za najlepszą imprezę sportową w Polsce w roku 2013, w corocznym Plebiscycie Przeglądu Sportowego i Telewizji Polskiej.
2014 - IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI
W roku 2014, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014, opracowaliśmy strategię oprawy Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014.
Michał Sieczko był pierwszym w historii Polakiem prowadzącym imprezę rangi igrzysk olimpijskich.
2014 - MIASTO SPONSOREM REPREZENTACJI POLSKI
Miasto Bełchatów zostało w 2014 roku nie tylko miastem -gospodarzem mistrzostw Polski w futnet, ale także głównym sponsorem reprezentacji Polski w futnet podczas mistrzostw Europy w Brandys nad Łabą.
OD 2016 - GRUPA AZOTY PRZEDSZKOLIADA TOUR
Organizacja największego w Europie cyklu imprez sportowych dla przedszkolaków – Grupa Azoty Przedszkoliada Tour.
2016 - FITTYKID
Inauguracja platformy rozrywki ruchowej dla dzieci FittyKid.
2016 - INAUGURACJA АКТИВНЫЙ РЕБЁНОК
Inauguracja systemu rozrywki ruchowej dla przedszkolaków Активный Ребёнок (Aktivny Rebenok) na terenie Federacji Rosyjskiej.
2016 - PUCHAR ŚWIATA LAHTI
W roku 2016, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Lahti 2017, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Pucharu Świata w skokach narciarskich Lahti 2016.
Była to próba generalna przez rozgrywanymi rok później mistrzostwami świata w narciarstwie klasycznym.
2016 - LV BET FOOTVOLLEY WORLD TOUR STARE JABŁONKI
Organizacja imprezy rangi Pucharu Świata w Footvolley.
Współorganizatorem imprezy był uznany Promotor sportów plażowych – Hotel Anders****
Impreza była pierwszą imprezą sportową sponsorowaną przez LV Bet.
2016 - MISTRZOSTWA ŚWIATA W FUTNET BRNO
Siatkonoga Polska desygnowała reprezentację Polski w futnet na Mistrzostwa Świata, które w dniach 18-20 listopada odbyły się w Brnie.
Głównym sponsorem Polaków była marka FittyKid.
20.01.2017 - 15-LECIE KONCEPTU SYSKO W ZAKOPANEM
Podczas konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopane w 2017 roku obchodziliśmy rocznicę 15-lecia wprowadzenia konceptu SYSKO.
Głównym Partnerem Biało-Czerwonej Krainy Czarów była firma Blachy Pruszyński.
2017 - MISTRZOSTWA ŚWIATA LAHTI
Na zlecenie Komitetu Organizacyjnego opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Lahti 2017.
2017 - KLUBOWE MISTRZOSTWA ŚWIATA W SIATKÓWCE ŁÓDŹ
Michał ‘’Mikee’’ Sieczko oraz Dariusz ‘’Dj Ucho’’ Ślęzak, czyli Crowd Supporters wyprodukowali show w Łodzi, wspomagając się licencjonowanymi animatorami publiczności Akademii Crowd Supporters.
Podczas Klubowych Mistrzostw Świata w łódzkiej Atlas Arenie mieliśmy okazję między innymi usłyszeć na żywo największy przebój Crowd Supporters ‘’VQlturę’’, którym gościnnie słyszymy Kuba Koźba z zespołu Power of Trinity.
2018 - WORLD TOUR WARSAW W SIATKÓWCE PLAŻOWEJ
Na cyplu czerniakowskim w Warszawie odbyła się impreza World Tour Warsaw 2018 w siatkówce plażowej w ramach cyklu Pucharu Świata. Oprawą imprezy zajęli się Crowd Supporters, którzy do prowadzenia imprezy desygnowali DJ-a Karola, i Kamila Blodę z Akademii Crowd Supporters.
Impreza w ramach cyklu Pucharu Świata przez lata odbywała się w Starych Jabłonkach. W roku 2015 została przeniesiona do Olsztyna by w roku 2018 zawitać do stolicy.
Atmosfera na trybunach z pewnością wpłynęła na Piotra Kantora oraz Bartosza Łosiaka, którzy po raz pierwszy w historii wygrali Puchar Świata w siatkówce plażowej na polskiej ziemi.
2018 - SYSKO SPORTS FESTIVAL
Podczas Sysko Sports Festival doszło do prezentacji footvolley-a, futnetu i Beach Soccera czyli sportów stworzonych i spopularyzowanych przez SYSKO.
Główną atrakcją wydarzenia był międzypaństwowy mecz pokazowy footvolley-a z udziałem reprezentacji Polski i Holandii. Poza tym odbyły się XI Mistrzostwa Polski w Futnet z udziałem najlepszych polskich drużyn oraz X edycja Millenium Beach Soccer Cup.
Oprawę imprezy zapewniła Akademia Crowd Supporters, a dzieci miały możliwość skorzystania z Aktywnej Strefy Drużyny Kangura od Przedszkoliada.pl.
Impreza odbyła się pod Patronatem Honorowym Ministra Sportu i Turystyki, Witolda Bańki.
2019 - ORLEN PRZEDSZKOLIADA TOUR
Puchar Świata w skokach narciarskich Fiemme 2019
Puchar Świata w skokach narciarskich Zakopane 2019
Biało-Czerwona Kraina Czarów (White and Red Wonderland), bo tak nazywają Crowd Supporters tę imprezę, to wydarzenie wielokrotnie wybierane najlepszą imprezą sportową w Polsce, największe wydarzenie zimowe w kraju nad Wisłą.
Crowd Supporters zaprezentowali swój najnowszy program, w tym najnowszą piosenkę „Król Życia’. Na scenie utwór wykonali LIVE w pełnym składzie (Mikee + DJ Ucho + LIMIC + Doris), a gościnnie na scenie bawiła się Królowa Życia (Dagmara Kaźmierska).
Muzycznymi gośćmi Crowd Supporters byli Baranovsky i Cleo.
Sponsorem oprawy imprezy i Crowd Supporters była firma Blachy Pruszyński.
https://www.facebook.com/CrowdSupporters/videos/277906179552339/
Mistrzostwa Europy w plażowej piłce ręcznej
Za produkcję oprawy odpowiadali Crowd Supporters, a realizacją zajęli się licencjonowani spikerzy i animatorzy publiczności z Akademii Crowd Supporters.
PUCHAR ŚWIATA W SIATKÓWCE PLAŻOWEJ MALBORK 2019*
Niepowtarzalna lokalizacja imprezy (Zamek Królewski w Malborku) sprawiła, że występ Crowd Supporters w tym miejscu miał wyjątkowy charakter. Crowdzi zaprezentowali swój najnowszy program, uwzględniający live wykony swoich piosenek, a wspierali ich w realizacji oprawy licencjonowani spikerzy i animatorzy publiczności z Akademii Crowd Supporters.
Superpuchar Polski Lewiatan Mazovia Beach Ball Przysucha 2019
Puchar świata w skokach narciarskich FIEMME 2020
Puchar świata w skokach narciarskich ZAKOPANE 2020
Nie zabrakło również wyjątkowych momentów. Przekazanie władzy w światowych skokach narciarskich było niewątpliwie najbardziej prestiżowym elementem programowym Biało-Czerwonej Krainy Czarów. Po 28 latach rządów w skokach narciarskich, Walter Hofer koronował na nowego „szefa” skoków narciarskich na świecie, Włocha Sandro Pertile. Całość w pięknej scenerii naszej krainy, w towarzystwie największych czarodziejów, tak ubóstwianych przez obu Gentlemanów, czyli polskich kibiców.
Podczas ceremonii Crowd Supporters wręczyło Walterowi ramę z grafiką, na której są zdjęcia polskich kibiców z Walterem – złożone w serce. Całość stylizowana została na okładkę płyty „The Wall” ukochanej grupy Waltera – Pink Floyd.
Dodatkiem do ramy z grafiką był vinylowy album The Wall.
Orlen Przedszkoliada Tour 2020
Partner Tytularny – PKN ORLEN
Patronat Honorowy – Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, Pan Andrzej Duda
Partnerzy Wspierający – Play Doh, Tarczyński, ASTRA, Stora Enso, Visolvit, FittyKid.
Partner Medialny – Polskie Radio Dzieciom.