Produkcja i oprawa

Produkcja sportu, to jeden z najważniejszych obszarów sportu, kształtujący jego tożsamość, przekaz, atrakcyjność i medialność. 

Produkcja prezentacji sportu kreuje emocje towarzyszące danej dyscyplinie sportu, w tym emocje uczestników i kibiców sportu. Najczęściej jest kreowana i realizowana przy wykorzystaniu imprez sportowych, stanowiąc o ich odbiorze. 

Na produkcję sportu składa się strategia i działania z zakresu marketingu, komunikacji i oprawy artystycznej, wraz z niezbędną do realizacji produkcji infrastrukturą, w tym audio-wizualną oraz zasobami ludzkimi.

Zajmujemy się kompleksową organizacją produkcji sportu, w tym oprawą artystyczną imprez sportowych w Polsce i na świecie.

Poza imprezami sportowymi, z których jesteśmy najbardziej znani, organizujemy także oprawy imprez firmowych, VIP, czy imprez i stref dla dzieci.

Oprawę każdej imprezy dostosowujemy do lokalnych uwarunkowań.

W swojej ofercie posiadamy niezbędną infrastrukturę i sprzęt, prowadzących, DJ-ów, zaprzyjaźnione grupy artystyczne, czy atrakcje dostosowywane do formatu oprawy.

W naszej ofercie znajduje się grupa Crowd Supporters, czyli jedni z najlepszych na świecie ludzi od oprawy artystycznej, odpowiedzialni za atmosferę Igrzysk Olimpijskich w Soczi, Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym w Val di Fiemme oraz Lahti, czy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.

Crowd Supporters od 2014 dysponują własną Akademią, skupiającą prowadzących, DJ-ów obsługujących dla nas kilkadziesiąt imprez rocznie.

OFERTA

OBSZARY DZIAŁANIA
  • Kreacja
  • Infrastruktura
  • Produkcja
  • Grafika
  • Dźwięk
  • Obraz
  • Prowadzenie
  • Atrakcje oprawy
  • Plan i działania marketingowe
  • Plan i działania komunikacyjne
INFRASTRUKTURA
  • Nagłośnienie
  • Oświetlenie
  • Scena
  • Telewizory
  • Telebim
DODATKOWE MOŻLIWOŚCI – ATRAKCJE EVENTOWE
  • Wyrzutnia koszulek
  • Aktywna Strefa Przedszkoliada.pl
  • Fotobudka
  • Produkcja maskotek
  • Prowadzący
  • DJ-e
  • Animatorzy

Wybrane realizacje z zakresu produkcji i oprawy imprez sportowych:

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014

W roku 2014, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014, opracowaliśmy strategię oprawy Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014.

Michał Sieczko został pierwszym w historii Polakiem prowadzącym imprezę rangi Igrzysk Olimpijskich.

MISTRZOSTWA ŚWIATA W LAHTI

W roku 2016, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Lahti 2017, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Pucharu Świata w skokach narciarskich Lahti 2016 i Mistrzostw  Świata w narciarstwie klasycznym Lahti 2017.

MISTRZOSTWA ŚWIATA W VAL DI FIEMME

W roku 2011, na zlecenie Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu dla Pucharu Świata w skokach narciarskich Fiemme 2012 i Mistrzostw  Świata w narciarstwie klasycznym Fiemme 2013.

MISTRZOSTWA ŚWIATA W SIATKÓWCE PLAŻOWEJ

W roku 2013, na zlecenie organizatora Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej Mazury 2013, opracowaliśmy strategię oprawy i event marketingu mistrzostw świata.

100 tysięcy ludzi przez cztery dni uczestniczyło w największej w historii Polski plażowej imprezie sportowej. Program „Mazury Hej” obejmował stadion główny, stadion boczny i Fan Zone z pływającą sceną.

Impreza została uznana najlepszą imprezą sportową w Polsce w roku 2013 w corocznym Plebiscycie Przeglądu Sportowego i Telewizji Polskiej.

TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI GARMISCH-PARTENKIRCHEN

SYSKO Sport Marketing kreowało i realizowało strategię oprawy artystycznej zawodów 62. Turnieju Czterech Skoczni w Garmisch-Partenkirchen.

Autorska strategia „Grosse Troete” została bardzo pozytywnie oceniona przez organizatorów i kibiców obecnych podczas imprezy.

Jednym z elementów strategii było prowadzenie imprezy przez Crowd Supporters.

PUCHAR ŚWIATA ZAKOPANE

W roku 2002 Michał Sieczko opracował koncept produkcji prezentacji sportu skoki narciarskie, który po raz pierwszy w historii tej dyscypliny zaprezentowano i zrealizowano w roku 2003 podczas Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.

Koncept produkcji prezentacji sportu opracowany przez SYSKO zrealizowaliśmy w wielu krajach przy różnych dyscyplinach sportu.